ContactOpeningstijden en bezoekadresHier kunt u de openingstijden, bezoekadres en het telefoonnummer van het gemeentehuis vinden. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, werkt de gemeente uitsluitend op afspraak. U kunt hier ook direct een afspraak maken.Melding doenWilt u een melding doen voor een openbare ruimte? Ervaart u een storing, wateroverlast of bijvoorbeeld geluidshinder? Dit kunt u hier melden.Storingen en calamiteitenWaar kunt u storingen melden over gas, water en elektra? Waar kunt u terecht met milieuklachten? En hoe kunt u een calamiteit melden aan de gemeente buiten de openingstijden?ContactformulierEen algemene korte vraag, opmerking, compliment, wens of idee laat u weten via het algemene contactformulier (maximaal 4 zinnen). Gevonden of verloren voorwerpenHeeft u een voorwerp gevonden? U kunt dit voorwerp afgeven bij de gemeente. Hier kunt u meer informatie vinden over wat u kunt u doen als u iets bent verloren of heeft gevonden.Bezwaar makenHet kan gebeuren dat u het niet eens bent met besluiten van de gemeente. In dat geval kunt u bezwaar maken. Hoe dat precies in zijn werk gaat, kunt u hier vinden.Klacht indienenAls u ontevreden bent over hoe u bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen bij de gemeente. Hier kunt u vinden hoe u dat precies kunt doen.Persoonlijke inlog gemeenteVolg online uw aanvragen of meldingen via uw persoonlijke inlog bij de gemeente. Informatie opvragen bij de gemeente (Woo)Informatie van de overheid moet zo veel mogelijk openbaar zijn. Dit staat in de Wet open overheid (Woo). De Woo is op 1 mei 2022 in de plaats gekomen van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob).Veilig mailen met ZivverWij gebruiken ZIVVER om veilig berichten en bestanden via mail uit te wisselen. ZIVVER versleutelt berichten met gevoelige inhoud, zoals persoonsgegevens, financiële gegevens of medische gegevens.